7. Jesteście hurtownią BHP, czy obsługujecie również klientów detalicznych?
Tak, każdy może u nas kupić produkty, które potrzebuje. Wystawiamy paragony na jednorazowy zakup. Warto zwracać uwagę na ceny netto/brutto produktów.
8. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Terminy realizacji podajemy przy każdym produkcie, czerwoną czcionką poniżej ceny produktu. Wyjaśnienie każdego terminu znajdziesz w stopce naszej strony w zakładce „TERMINY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ”
9. Jaki jest czas oczekiwania na realizację zamówienia, jeśli kupiłem produkty z różnym terminem dostępności?
Zamówiłeś 3 produkty:
Produkt A ma termin realizacji „Szybka wysyłka 24-48h” | Produkt B ma termin „Realizacja 10-14 dni” | Produkt C ma termin „Realizacja 3-5 dni”
Terminem obowiązującym dla całego zamówienia będzie najdłuższy z terminów, czyli „Realizacja 10-14 dni”. Jeśli zależy Ci na szybkiej wysyłce dostępnych towarów, skontaktuj się z obsługą sklepu. Możemy podzielić realizację na dwie przesyłki.
10. Jakie są metody płatności za zamówienie?
W naszym sklepie aktywne są 3 standardowe metody płatności: przelew tradycyjny, szybkie płatności Tpay i płatność kurierowi przy odbiorze. Poprzez platformę Tpay zamówienie można opłacić na przykład BLIK-iem lub kartą płatniczą. W sklepie jest również opcja płatności odroczonej, jednak jest ona przeznaczona tylko dla placówek budżetowych i stałych klientów, którzy mają w naszym systemie potwierdzony przelew terminowy.
11. Jakie są koszty dostawy?
Koszty dostawy są różne w zależności od wybranej formy dostawy czy firmy przewozowej. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami na stronie „Koszty wysyłki”. Finalny koszt transportu dla zamówienia podajemy również w koszyku z produktami.
12. Czy wystawiamy fakturę lub paragon?
Tak, do każdego zakupu wystawiamy odpowiedni dokument. Zazwyczaj są to faktury VAT, a do zakupów jednorazowych/prywatnych paragon fiskalny.
13. Gdzie znajdę fakturę lub paragon?
Dokument sprzedażowy zawsze dodajemy do paczki z towarem (przyklejamy na paczkę w przeźroczystej foliowej koszulce). Na życzenie klienta fakturę lub paragon możemy wysłać na wskazany adres e-mail w formacie .pdf .
14. Czy na fakturze/paragonie będą moje dane jako osoba zamawiająca?
Nie, nigdy nie umieszczamy danych zamawiającego na dokumencie sprzedażowym. Na fakturze VAT są tylko dane nabywcy/odbiorcy i numer zamówienia.
15. Na fakturze proformie z zamówienia internetowego jest moje imię i nazwisko, nie chcę tych danych na fakturze VAT.
Spokojnie, proforma w sklepie internetowym generowana jest automatycznie z danych uzupełnionych podczas składania zamówienia. Na fakturze VAT nie umieszczamy danych osoby zamawiającej. Będą tam tylko dane płatnika i odbiorcy.
16. Jestem jednostką budżetową, czy mogę uzyskać fakturę z odroczonym terminem płatności?
Tak, dla jednostek budżetowych automatycznie przyznajemy termin płatności 14-dniowy. Przelew odroczony dla placówek budżetowych jest jedną z opcji płatności w naszym sklepie. Jeśli potrzebny jest dłuższy termin, prosimy o kontakt z obsługą sklepu.
17. Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?
Tak, zamówienie możemy anulować w dowolnym momencie realizacji. Wyjątkiem są tylko produkty spersonalizowane i produkty, które producent wykonuje na nasze specjalne zlecenie.
18. Nie znalazłem produktu w ofercie, czy mimo to mogę go zakupić?
Na rynku dostępnych jest tysiące produktów wielu producentów. Często nie jesteśmy w stanie pokazać wszystkich produktów bezpośrednio w sklepie internetowym. Jeśli nie znalazłeś interesującego Cię produktu, napisz do nas wiadomość z zapytaniem. Być może zakup uda się sfinalizować drogą mailową :)
19. Czy nasz sklep realizuje wysyłki zagraniczne?
Nie, realizujemy zamówienia wyłącznie na terenie Polski.
20. Czy jest możliwy zakup w sklepie stacjonarnym?
Oczywiście, listę sklepów stacjonarnych znajdziesz w naszej stopce. W największych sklepach w Rzeszowie i Krakowie mamy duży wybór produktów, nawet takich, których nie oferujemy w sklepie internetowym.
21. Czy jest możliwość złożenia zamówienia innego niż internetowe?
Tak. Zamówienia przyjmujemy na dwa sposoby – bezpośrednio poprzez sklep internetowy i drogą mailową. Nie przyjmujemy zamówień telefonicznie, aby uniknąć błędów i nieporozumień w procesie realizacji.
22. Czy towar mogę odebrać osobiście?
Tak, towar można odebrać w magazynie naszej hurtowni w Rzeszowie lub po wcześniejszym ustaleniu z obsługą sklepu — w naszym oddziale w Krakowie.
23. Czy oferujecie rabaty dla firm przy zakupach hurtowych?
Oprócz ogólnych promocji na różne produkty oferujemy dodatkowe rabaty od wartości koszyka. Im większa kwota w koszyku, tym większy rabat otrzymujesz. Dodatkowo zachęcamy do zapytań poprzez e-mail. Negocjujemy indywidualne ceny przy dużych zakupach.
24. Czy można śledzić status zamówienia?
Dopóki nie wyślemy towaru, możesz sprawdzić status zamówienia na swoim koncie lub uzupełniając dane na stronie „SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA”. Po odebraniu paczki przez kuriera otrzymasz link do śledzenia przesyłki bezpośrednio na stronie przewoźnika.
25. Co mam zrobić w sytuacji gdy przesyłka dotarła do mnie niekompletna lub uszkodzona?
Jeśli paczka dotarła uszkodzona, przy odbiorze paczki spisz z kurierem protokół szkody. To podstawa do reklamacji u przewoźnika.
Jeśli paczka dotarła niekompletna, skontaktuj się z obsługą sklepu. Ustalimy sposób pakowania paczki i zweryfikujemy czy magazynierzy wysłali wszystkie produkty. Jeśli to nasza wina, naprawimy błąd najszybciej jak to będzie możliwe :)