SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Miejsce pracy: Stalowa Wola 

Opis stanowiska: 

  • opracowywanie ofert,
  • nadzór i koordynowanie prac,
  • utrzymywanie dobrych relacji z klientem,
  • prace biurowe,
  • pomoc przy konserwacji gaśnic,
  • badanie ciśnieniowe hydrantów, przegląd hydrantów,
  • inne zadania związane z pełnioną funkcją.

Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe techniczne
  • dyspozycyjność,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • doświadczenie,
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznych branżowych,
  • umiejętności organizacyjne,
  • umiejętności kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów technicznych,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • gotowość do wyjazdów służbowych,
  • prawo jazdy kat B. 

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • szkolenia branżowe.

Forma zatrudnienia:

  • umowa o pracę (pełen etat).

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (cv, list motywacyjny) z podaniem stanowiska  oraz o dopisanie w swojej ofercie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych DZ. Ust. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.

Prosimy o przesłanie aplikacji na adres: biuro@supon.rzeszow.pl